Coincidences / Coincidências

Do you believe in coincidences or destiny?
I don't know... but some coincidences are so amazing!
When the night was ending I thought it was going to be just an ordinary night. I went dancing with some friends, but after some very good music on Wednesday night I guess I didn't enjoy the music tonight the way I would normally do. Also I was a little bit irritated (PMS). But it was fun and I love the girls. As usual, we went to a bakery called Real to eat. Yes, we like to eat at 4 am. Then, the coincidence. Someone I never thought I would see again. Never, ever! Someone I met some weeks ago and just couldn't get out of my head for some days, even though nothing really happened... Coincidence? What are the chances?
I can't sleep thinking about it. Life is SO surprising. When we less expect, life hits you with something new. I really thought it was going to be another ordinary night! It's just weird.

Você acredita em coincidências ou destino?
Eu não sei... mas algumas coincidências são tão maravilhosas!
Quando a noite estava acabando eu pensei que seria apenas mais uma noite como outra qualquer. Fui dançar com as meninas, mas depois de um pouco de música muito boa na quarta eu acho que eu não curti a música hoje a noite como eu normalmente iria. Também estava um pouco irritada (TPM). Mas foi divertido e eu amo as meninas. Como sempre, nós fomos para a padaria Real comer. Sim, nós gostamos de comer 4 horas da manhã. Então, a coincidência. Alguém que nunca pensei que veria novamente. Nunca, jamais! Alguém que eu conheci há algumas semanas e não saiu da minha cabeça por uns dias, embora não tenha acontecido nada... Coincidência? Quais as chances? Eu não consigo dormir pensando nisso. A vida é TÃO surpreendente. Quando menos se espera, a vida te atinge com algo novo. Eu pensei de verdade que ia ser mais uma noite qualquer! É esquisito.

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

50 dias!

Sem vocação para árvore - No vocation for tree