PMS... TPM

I found out why my mind and my heart can't be quiet...
Today at the gym I heard a fat guy talking badly about fat women... he was in seriously danger!
In the afternoon I went to a department store just to see all of me on the mirror, I mean, to try a shirt on hehehe... of course I saw defects everywhere but I thought "at least I eat chocolate", "well, some people enjoyed this, so, it might not be so bad", "nobody is perfect", "I guess that's why I'm not on a relationship", "nobody is perfect", "I like my ass", "I don't like my back and my tummy", "my hair is nice", "I like my face", "oh, I need to lose weight", "well, whatever, time to go, I won't buy this shirt"... yes, we get crazy!!!!!!!!!!!!!!!





Descobri o motivo da minha mente e do meu coração não ficarem quietos...
Hoje na academia ouvi um cara gordo falar de mulheres gordas... ele correu um sério perigo!!!
A tarde fui em uma loja para me olhar no espelho, quero dizer, para experimentar uma blusinha hehehe... claro que eu vi defeitos em todos os lugares mas eu pensei "pelo menos eu como chocolate", "bem, algumas pessoas gostaram, não deve ser tão ruim assim", "ninguém é perfeito", "acho que é por isso que não estou namorando", "ninguém é perfeito", "eu gosto da minha bunda", "não gosto das minhas costas e da minha barriga", "meu cabelo tá legal", "gosto do meu rosto", "oh, preciso emagrecer", "bom, AZAR, hora de ir"... sim, nós ficamos malucas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

50 dias!

Sem vocação para árvore - No vocation for tree